مامانا دخترم سینش خس خس داره علتش چیه؟

۶ پاسخ

عیب ندارع دخترمنم بدنیا اومد تاالان همینه خس خس میکنه دکتر ک بردم گفت عادیه

دکتر گفت یکم از مایع داخل رحم میمونه داخل سینه ش به مرور خوب میشن

رفلاکس

رفلاکس پنهان داره مال پسر منم خس خس میکنه

اگه علایم دیگه نداره عادی هست منم بچم همین مدلی هست از وقتی دنیا اومده دیروز هم بردم دکتر معاینه کردالهی شکر مشکلی نداشت گفتم شاید عفونت باشه یا رفلاکس پنهان دکتر گفت نه هیچ کدوم نیس

احتمالا رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان هلن و ایلار مامان هلن و ایلار ۱۲ ماهگی