عیب ندارع دخترمنم بدنیا اومد تاالان همینه خس خس میکنه دکتر ک بردم گفت عادیه
دکتر گفت یکم از مایع داخل رحم میمونه داخل سینه ش به مرور خوب میشن
رفلاکس
رفلاکس پنهان داره مال پسر منم خس خس میکنه
اگه علایم دیگه نداره عادی هست منم بچم همین مدلی هست از وقتی دنیا اومده دیروز هم بردم دکتر معاینه کردالهی شکر مشکلی نداشت گفتم شاید عفونت باشه یا رفلاکس پنهان دکتر گفت نه هیچ کدوم نیس
احتمالا رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.