مامانا بچم سینش خس خس میکنه دلیلش چیه؟

۳ پاسخ

رفلاکس

منم همینطوره فکرکردم سینش سرماخورده

برا رفلاکسه گلم..حتما اروغشو بگیره و بعد اروغ ی ربع بصورت عمود باشه بعد جای خوابشم شیبدار باشه

سوال های مرتبط

مامان هلن و ایلار مامان هلن و ایلار ۱۲ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی