دلم برااینستاتنگ شده😥😔😢





انومالی نینی سزارین پوشک

۱۰ پاسخ

ولی من راضیم انقد که وابسته بودم و ۲۴ ساعتی تو کوشی بودم الان اینستا نیست خیلی راحتم به بچم همسرم خونه زندگیم بیشتر میرسم کتاب بیشتر میخونم با همه ی بدی های حال و اوضاع الان این نبود اینستا بزای من یکی خوب شده

خوشبحال خودم ک ندارم😉😂😂😂

خیلی خوبه اتفاقا

من اصلا وابسته نیستم

وای منم،پیج های خرید،اشپزی،شیرینی پزی،😭😭مد روز،حتی ست کردن لباس من همش اونجا بودم،

از یادم رفته 🤣

من خیلی معتادش بودم خداروشکر چشمام یه استراحتی کرد

منم🥲

و منی که سه ماه پیچ روزمرگی مو ندارممم😥

منم دلم خیلی تنگ شده خیلی حتی برا بلاگرا باورت میشه اینگار چندین ساله ندارم

منم🫠

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌺 مامان مامان دخترم🌺 ۲ سالگی
مامان مامان دخترم🌺 مامان مامان دخترم🌺 ۲ سالگی