کدوم مبل قشنگه😊




انومالی نینی پوشک

تصویر
۱۵ پاسخ

۱۱۱۱۱۱

تصویر

اینجوری خوبه یا بدون تیکه گاه هم داشته باشه کمراذیت نمیشه؟

تصویر

اخه سبکاش فرق میکنه مینیمال و راحتی وفرانسویه منم خودم فرانسوی میپسندم

تدی الان ترند شده ولی ازاون مدلایی هستش که از مد میفته
ولی فرانسوی هم شیکه هم همیشه مده

پارچه تدی خوشگله ولی خوب نیس زودتر خراب میشه
فرانسوی خوشگله

من عاشق فرانسویم ولی چون خونم کوچیک بود چستر جمو جور گرفتم برا خونه بزرگ خوبه

اولی😍

اون مدلی که تو تاپیکت گذاشتی من از نزدیک دیدم. اصلا راحت نیست. این مبل منه که مثل همین تو دسته پینترستی هاست. ولی اون هم جاگیرتره هم راحتی نداره. پارچه تدی هم اصلا پیشنهاد نمیکنم.

تصویر

بستگی به نوع خونت داره اگر فقط یه مبل میذاری و دائم استفاده میکنی همون راحتی اولی چون میخواید روزمره استفاده کنید و اون یکی فقط برای پذیرایی هست

اولی و دومی
ولی اولی از همه شون شیک تره😍

دقیقا منم بین این دو مدل موندم

اولی شیکه ولی گرونه من چند ماه پیش قیمت کرده بودم

من مدل تدی دوس😍😍😍

اولی عزیزم قیمتشون‌چند منم میخوام مبل بخرم

من سلیقه ام اولیه
همشون قشنگن اما اونو خیلی دوس دارم به روزتره با لوستر گرد خیلی خفن میشه

سوال های مرتبط