۷ پاسخ

من یه بسته ازینا کرفتم این مارک نه اما ازین مدلا ۱۷۰ هزار بود بستش
تو اتاق نی نی هست تنبلیم میشه برم عکس بگیرم سایز خیلی بزرگ هم گرفتم که نشتی نده
کلا تو بیمارستان همه زائوها ازینا میزارن دیدم دستشون

تصویر

ازین پوشکای بچه ک مث نواره

دوست من گفت شکوه خوب‌بوده من برا خودم مارک شکوه گرفتم اگ اضتباه نکنم بزرگتربن سایزش

سه روز اول ازینا استفاده میشه اونایی که خیلی خونریزی دارن بعدش نوار بهداشتی معمولی

چون معمولا خون ریزی زیاده حتما پوشک بگیر که زودبه زودهم عوض کنی ومیزان خونریزی دستت باشه اگه حس میکنی خیلی زیاده باید به پرستار بگی
نوار خیلی کاربردی نیست مگه خونریزیت کم بشه

شورت سرجی
شورت یکبار مصرف
اینا
و پوشک هم از این نواری قدیمی ها مال نوزادان

واسه منم سواله🥲

سوال های مرتبط

مامان پریزاد مامان پریزاد هفته چهلم بارداری