بعدسزارین چطوری از تخت بلند میشید

۱۱ پاسخ

با استفاده از شیاف راحت بودم خیلی کم اذیت میشم

من ک ب راحتی بلند شدم

تا چهار روز خیلی درد داشتم بعد کمتر شد با گن بستن من بخاطر اینک بچم زردی گرف زود از جام بلند شدم چون مجبور بودم تحمل کردم

ب سختی تا ۲۵ روز دستمو میگرفتن

من همسرم و مامانم دستم میگرفتن بلندم میکردن بعد که رفتم خونه مادرم تا ۲۰ روزگی فقط درحد دستشویی بلند میشدم

گن ببند بدون گن اصلا نمیشه من دیگه بدون گن نمیتونم زندگی هم بکنم واقعا

اره گن خیلی خوبه...کلا دو روز خیلی سخته بعدش بهتری

به بدبختی منو مادرم شوهرم بلند کردن خودم تکون نمی‌تونستم بخورم

با بدبختی، بعد گن بستن راحت بودم

همون روز اول منظورته ؟!ک بعد ۱۲ساعت میزارن بلند بشی؟!

با بدبختیی

سوال های مرتبط

مامان محمد عباس مامان محمد عباس ۱۴ ماهگی
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۶ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی