۱۳ پاسخ

ماهم جایی نرفتیم فقط خونه دوتا مامان بزرگا
اصن انگار نه انگار عیده ،حوصله هیچی نیس

ماهم سر این موضوع باهم دعوا کردیم اخرش بهش گفتم دیگه آرزوت بشه من باهات جایی بیام دیگ از این ب بعد کور شه پول کرایمو بده خودم میرم اینور اونور

منم هیییچ جا نرفتم خونه مادر شوهر اسیر شدیم هوووف لعنت به ترامپ

منم فقط رفتم خونه بابام دیگ هیجا نرفتم

من شوهرمو بزور میبرم🩴🩴🩴

بنظرم از تعطیلات لذت ببرید تو خونه اگه جایی بری با بچه اونا هم میان و پذیرایی با بچه کوچک سخته هی بزار زمین چای بریز میوه بیار ....سخت نگیرید ما پارسال هم جایی نرفتیم فقط خوردیم خوابیدیم امسال هم همونطور

من اومدم شهرستانمون حالا شوهرم همش خوابه ۴ روزه تا دمدرم نرفتیم😏☹️

منم همین یه سره خونه با بچه کوچیک سخته بیرون رفتن

شما حداقل خونه بابات رفتی‌ما همونم‌نرفتیم😂 تنها جایی ک رفتم این بود دممایی بپوشم تا حیاط برم برای سرویس😂😂

امان از دست مردا یعنی اصرار من نبود هیچ جا نمیرفتیم از یه ماه قبل عید میگه امسال عید نیست هیچ جا نمیریم غر بزن اونقدر بهش تا اگه نرید هم لااقل حرست خالی شه

وضعیت منم همینه😀با این تفاوت که فقط سرکاره😀

منم همین تا چهل روز نمتونم برم بیرون

خودت ناراحت بگیر میفهمه خودش

سوال های مرتبط