البته علت عفونت هم مهمه که با سونو و عکس رنگی مشخص میشه
خطرناک نیست دخترم حدود سه چهار ماه درگیرش بود ولی حتما نوع باکتریو مشخص کنید تا بدونن چه انتی بیوتیکی بدن اگر ایکولای باشه باکتری بسیار مقاومیه بایذ دایم کنترل بشه و حتما جنتامایسین بگیره
فقط خواهشا سرخورد دارو نگیر چون آنتی بیوتیک خیلی خوب نیس بهش بدی اگه حتما عفونت داره.حتما ازمایش بده.ازمایششم چیزی نیس ازمایشگاه بهت با ظرف میده یا یه کیسه خودت نمونه رو میری میدی به ازمایشگاه.
نع عزیزم خطرناک نیست درمان میشه ببر دکتر ازمایش میدی بهش دارو میدن اوکی میشه ولی حتما ببر دکتر
اگ خیلی بمونه خطرناکه.من دخترم دوبار گرفت.اولین بارو پزشکش متوجه شد دفه دوم خودم که مجدد دارو قبلی رو گرفتم خوب شد.اگ آب میدی بهش تند تند بده اگ هنوز آب خوردن وشروع نکرده شیر دهی رو بیشتر کن که هرچی ادرار کنه براش بهتره مجاریش تمیز میشه.
اگه درمان بشه هیچ خطرناکی نیست
ارع دیگه میسوزع موقع ادرار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.