۶ پاسخ

من تو ی کلیپ دیدم خس خس سینه ابریزش کیپ شدن بینی رفلاکس و الرژی گفت

رفلاکس

احتمالا رفلاکس داره ، یه دکتر اطفال خوب ببر معاینه کنه و علایم و بگو
رفلاکس و باید رعایت داشته باشی، پسر من تو ۴ ماه حدودا ریه اش درگیر شد بخاطر رفلاکس
فوق تخصص ریه اطفال بهم گفت ، موقع شیر خوردن باید زاویه ۴۵ درجه
بعد شیر یه ربع سر شونه باشه
موقع خواب هم سی درجه باشه
نه اینکه بالش بذاری زیر سرش
باید زیر تشک یا تخت شو تنظیم کنی زاویه داشته باشه

میگن بچه های شیرخشکی تا ی مدت اینجوری هستن بعدا خوب میشن

منم دخترم صدا خس خس داشت
دکتر گفت خلط نوزادی که اولش داره
بعدش بهم گفت برا رفلاکسش
بهم گفت قطره یا اسپری بگیر
قطره گرفتم بتامتازون
بعدش برلش اسپری بینی سولوراید گرفتم
هروفت میزنم خوبه

اگه شیرخشک میخوره برای همونه من دکترم بردم دکتر اینو بهم گفت،برای بینیش قطره بریز هر روز تمیز کن براش صدای بینیش کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی