رفلاکس پنهانه
رفلاکس پنهانه عزیزم زودتر دارو شروع کن چون به مرور بدتر میشه سعی کن با زاویه بهش شیر بدی زیر سرش بلند تر باشه بعد از شیر خوردن حداقل ی ربع رو شونه ات نگه دار حتما آروغ بزنه موقع خواب رو سطح شیب دار بخابون داروهاشم شربت فاموتیدین و ساشه امپروزول هستش
رفلاکس پنهان
رفلاکس داره
از نشانه های رفلاکس پنهانه پسر منم همینطوره
رفلاکسه شاید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.