۲ پاسخ

یک ساعت بعدازصبحانه زیر۱۴۰ و دوساعت بعدش زیر ۱۲۰ باید باشه قندت ناشتات که خوبه
دارو بهت نمیده باید رعایت غذایی کنی کلا قندمصنوعی رو حذف کن

من ناشتا۹۴بود آزمایشم دکترم گفت دارو نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی