۱۰ پاسخ

نت هیچ برام مهم نیس.فقط ارامش قبلمو میخوام😥💔

برای ما که کار و زندگیمون به نت بستگی داشت خیر
اول صبخ اخر شب
لعنت به هرانچه سیاستمدار خودخواه بزدل هست میفرستیم
😶🤲

نت مهم نی ،محدودیت بده،خیلی وقتا سوال یا کار مهم دارم ک باید سرچ کنم یادم میاد همه چی قطعه اذیت میشم

الان بهتره بدون نت حالم بهتره وقتم ازاده به کارام میرسم

مهم نیست ولی اینستا بود بهتر بود چون با شوهرم حرف نمیزنم میرفتم اینستا حال روحیم خوب میشد

عادت کردم اما دلم نمیخواد تو این وضعیت بمونم
دلم آزادی می‌خواد

والا عادت که نه هر چند وقت یباروصل میشم اعتیاد دارم به اینستا

آره دیگه....

مشکل من فقط همسرم خبری ازش ندارم

افتضاح حوصله ام سر،رفته

نت ها ضعیفه روانم بهم ریخته
همراه بانک ملیم بالا نمیاد

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی