خانما این قرص برا سردرد تو بارداری خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

۵۰۰ بالاست
اگه میتونی کمتر از ۵۰۰ بخور

۵۰۰ یکم زیاده ۳۰۰ بخور ، ولی من سرما خوردم بدجور دکتر نرفتم میترسم رو جنین تاثیر بذاره

کدئین نباشه اشکال نداره

من از اول تا اخر بارداری ب حد مرگ برسم از درد هیچ داروی شیمیایی یا گیاهی استفاده نمیکنم

اره ساده س همین کلا مجازع

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته پانزدهم بارداری
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری