۱۶ پاسخ

داشتن دوقلوها خود معجزه بود🥲🥹

استخدام شدنم😁 همیشه ارزوشو داشتم و دیگه داشتم ناامید میشدم که شد

بچه داشتن 🫠

پسر دار شدنم 🙏🏻😍🌹

من دوقلوهام چون بارداری امکان نداشت و نمی‌شد

ازدواج‌کردن و بچه دارشدنم

عمل تومور مغزی پدرم بود اختلالی که همه میگفتن یه عضو بدنش ناقص کار میکنه ولی هیچ مشکلی براش پیش نیومد و خدا رو روزی هزار بار شکر میکنم

دوین بار داریم خودبه خود اتفاق افتاد چون باید دکتر میرفتم مثل بارداری اولم کلی دوادکتر ولی خدا خودش سوپرایزم کرد🥹🥹

معجزه
تو زندگی شخصی خودم ندیدم
ولی تو زندگیم با خونوادم دیدم
خواهرم بعد زایمانش یهو رفت تو کما و یازده ثانیه علائم حیاتی نداشت، کد زدن و ب هر روشی برش گردوندن و بعد با دستگاه نفس میکشید دکترا میگفتن امید ب خدا ضریب هوشیش سه بود
میگفتن این بهوشم بیاد احتمال داره فلج بشه
خدارو شکر خداروشکر خداروهزار مرتبه شکر زود ب هوش اومد معجزه شد و فلج هم نشد
درسته تا دوسال کلا داغون بود کلی دارومیخورد وو اینا ولی خداروشکر الان سالمه و بالاسر بچشه

بچه دار شدنم

باردار ک بودم رفتم سونو گفتن ایست قلبی کرده فرداش رفتم جای دیگه گفتن نه اشتباه شده

تصادف که ممکن بود خودم و خانوادم نابود شیم اما معجزه ای اتفاق افتاد

۷۰هزار تمن پولی که دققققیقا۹۹اومد تو حسابم...!

دخترم بعد ده سال ناباروری یه شب ساعتای دوازده شب نشستم تو حیاط اشک ریختم و اشک ریختم تااذان صبح یه ریز باخدا حرف زدومو اشک ریختم بعد نماز صبح گفتم خدایا دلم آروم نمیگیره بیاو باهام حرف بزن قرآنو ک باز کردم این آیه اومد

تصویر

فک نمیکردم ازدواج کنم هیچوقت...ازدواج کردم .وقتایی ک خونه خودمم پشیمونم وقتایی ک خونه بابامم پشیمونم...کلا تو پشیمونیم

بچه داشتن🥰🥰🥰

سوال های مرتبط