۱۰ پاسخ

ازین مدلهای سطلی ک درپوش دارن وکاملا پلاستیکی هستن بگیر بهتر و راحت تره

من تاشو گرفتم پایه فلزی، همش زرد آب میزنه به کاشی های دسشویی و یه افتضاح ببار میاره هر روزم بشوری بازم لکه زنگ زدگی میفته. تمام پلاستیک بخری این مشکلو نخواهی داشت البته اینجا شماله دسشویی خیس بشه دیر خشک میشه ممکنه شهرتون خشک باشه اینجوری نشه

آره من دیواری تاشو گرفتم خوبه

من یه مدل گرفتم که مثل صندلی دسته هم داره تاشوعه خیلی خوبه خیلی راضیم موقع نشستن یا بلند شدن بخاطر دسته هاش اذیت نمیشم اگه میخوای بگیری پیشنهادم به تو این مدل دسته داراست چون بعدا که هفته هات میره بالاتر سنگین تر میشی اینطوری به کمرت فشار نمیاد زیاد

من ازین پلاستیکی ساده ها خریدم همی امشب ۹۰۰

من تاشو گرفتم خيلي راحت.وكم جا

من ازاینا گرفتم

تصویر

من قبلا استفاده نکرده بودم ولی طول سرویکسم پایین بود دکتر گفت باید استفاده کنی خیلی خوب سبکه جابه جا هم میشه

لیز نمیخوره؟؟

من داشتم و استفاده نکرده بودم
یماهی میشه دارم استفاده میکنم خیلی سبک و خوبه قابل جابجا کردن هم هست

سوال های مرتبط

مامان هلن و نی نی مامان هلن و نی نی هفته سی‌ویکم بارداری