برا من که خوب گذشت زودم گذشت انشالله برا توهم خوب باشه عزیزم
سلام هفته ی ۲۵ بارداری شش ماه تموم میشه وارد هفت ماه میشی؟؟
برا من که عالی بود ماه هفت چون چندروز مرخصی هم گرفتم موندم خونه خیلی راحت تر گذشت حتی از ماه ۶ اسون تر بود
سریع میگذره برام ولی دردام شروع شدن
عالی بود
نه برای من ۶.۷ خیلی زود گذشت طوری ک هنوز تو شوکم ک عع ۷ داره تموم میشه😑
ماه هفت خوبه امان از ۸ واقعا دهن ادم سرویس میشه با خودت میگی یعنی من تا الان حامله بودم ۸ به بعد میفهمی حاملگی چیه
راحت میگذره عین آب خوردن
زود میگذره
برا من بهترین ماه بود
عزیزم برا هر که یک جور میگذره انشالله که برا تو خوب بگذره
برا من که خیلی زود گذشت
به سختی گذشت😑
نمیگذره 🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.