ماه هفتم بارداری واستفراغ

۲ پاسخ

منم تا سه ماه استفراغ شدید الان هی میاد و میگه😅بره دیگه برنگرده

طبیعیه یسریا تااخرش دارن یسریام هی میادومیره

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱۱ ماهگی
مامان جِهاد مامان جِهاد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان بچو🐣 مامان بچو🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی