پیش انومالی ازمایشی هیه مگه؟
ببین عزیزم حتی اگه انتی همه چی سالم بود حتما حتمااااا انومالی رو باز برو نهایت یه دو س تومن هزینش میشه
دکترم خودش میگفت یکی از مریضاش انتی سالم بوده انومالی رو دیگه نرفته تا اینکه زایمان میکنه و بچه ناقص بدنیا اومده😭
واقعا خدا به هیچکی این دردو نشون نده
دکتر من میگه انومالی مهم ترین سونو بارداریه
ازمایش و سونوی انتی اجباریه.
ولی ازمایش انومالی اگر صلاح باشه دکتر میفرسته اجباری نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.