معمولی خوبه، جذبی ممکنه حساسیت داشته باشید و خوب عمل نکنه، یا بخیه ها باز بشه
اما الان جنس نخ جذبی خوب نیس برای همین اکثرا کشیدنی میذارن
برای من سر پسر اولم جذبی بود هم فوق العاده تمیز بود ک اصلا دیده نمیشه هم راحت بودم
دکترم گفت جذبیا دیگه مثل سالهای قبل نیستن ممکنه باز بشن کیفیتشون کم شده تولید داخلن .
دکترم میگفت جذبی خوب نیست
جذبی مال طبیعیه کشیدنی مال سزارین
من شکم اول دکتر برام معمولی زد گفت جذبی خوب نیست
سرارین بخیه معمولی کشیدنی خوبه
نه حذبی
نه لیزری
نه پرسی و...
بخیه معمولی بهتره و جاش نمیمونه .من جذبی برام زد دکترم یکمی جاش موند ولی اگه کشیدنی میزد اصلا جاش نمیموند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.