قطره آ-دچه مارکی خوبه؟

۶ پاسخ

AND عالیه هم میدی بچه زبانش باز میشه البته با تکرار و تمرین و قد میکشه من خیلی راضیم

ویواکیدز طعم هلو

پدیا بست طعم‌نداره
ANDعالیه

من پدیابست میدادم خوب بود

ویواکیدز عااااالی عالی عالی

من پدیا بست میدادم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان ماهان💙💙 مامان ماهان💙💙 ۱ سالگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان ارتا مامان ارتا ۱۷ ماهگی
مامان مرصاد👶🏻🩵 مامان مرصاد👶🏻🩵 ۹ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی