خانمهاا تو چن هفته علائم تون بهتر شد؟؟

۹ پاسخ

کیفیت بالا و قیمت عمده ۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
🥰

تصویر

من الان دیگه دو روزیه بهترم

من تا هفته ۱۸ داشتم. هنوز هم دارم یخورده ولی کمتر شده

بیشتر آدما ۳ماهه اول که تموم میشه بعضیام تا آخر ۵ ماه
ببین تا آخر ۵ ماه میره دوباره تا میری تو ۸ ماه میاد 🤣

۱۲ هفته بهتر شدم الان ۱۶ هفته یکم باز حالت تهوع میاد گاهی
البته فقط حالتش
شاید بخاطر سوزش سر معدست ک جدیدا به جمع علائم اضاف شده

وارد چهار ماه بشی

من هنو دارم

وارد ۴ماه میشی انگار نه انگار حامله ای

پایان ماه ۳

سوال های مرتبط

مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته بیستم بارداری
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان جگر گوشه 😍 مامان جگر گوشه 😍 هفته سی‌وششم بارداری