کیفیت بالا و قیمت عمده ۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
🥰
من الان دیگه دو روزیه بهترم
من تا هفته ۱۸ داشتم. هنوز هم دارم یخورده ولی کمتر شده
بیشتر آدما ۳ماهه اول که تموم میشه بعضیام تا آخر ۵ ماه
ببین تا آخر ۵ ماه میره دوباره تا میری تو ۸ ماه میاد 🤣
۱۲ هفته بهتر شدم الان ۱۶ هفته یکم باز حالت تهوع میاد گاهی
البته فقط حالتش
شاید بخاطر سوزش سر معدست ک جدیدا به جمع علائم اضاف شده
وارد چهار ماه بشی
من هنو دارم
وارد ۴ماه میشی انگار نه انگار حامله ای
پایان ماه ۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.