۱۰ پاسخ

تکرر ادرار ، درد لگن

تهوع زیاد

انشالله چون من امروز رفتم وخوشبختانه خوب بود انشالله به همی مادرا خبر خوب برسد وسلامت نینیشون

توم نگران نباش چون دیگه از هفته ی یازدهم علامت خیلی کمتر میشود

من خیلی خیلی نگرانم توام...؟؟؟ نگرانم میگم قلبش قشنگ میرنه یا نه

من تا دوروز بیش خیلی حاام بد بود ولی ازدوروز پیش سرما خوردم و اسلان علام بارداری رو یادم رفته و ندارم

فعلا علائمام رفته فقط زیاد اشتهای غذا ندارم ولی الان بعد غذا آب بخورم همشو بالا میارم

من هیچی 😐

هیچ علائمی ندارم😅😅😅😅😅

تهوع فقط

سوال های مرتبط

مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته پانزدهم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد🩵🩵 مامان محمد🩵🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان نوردیدم مامان نوردیدم هفته سیزدهم بارداری