۴ پاسخ

من دیگ رد دادم

من کشاله روووونم روانیم کرده

من همشو دارممم و دکتر گفت عادیه بخاطر رشد بچه اس

من داشتم‌ب مرور‌خوب شد الان ی کم بهتره
درد کشاله ران هم شدید داشتم

سوال های مرتبط

مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه 🐣♥️ مامان جوجه 🐣♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری