۱۵ پاسخ

همه ی اینا هم تقصیر اخونده که خون مردمو انقدر کردن تو شیشه که مردم رفتن به اون ترامپ دیوانه التماس کردن بیا مارو بمباران کن که این سرطان حداقل اینجوری ریشه کن شه خدا لعنتشون کنه

بعد ی عده میان مینویسن ن جنگ جنگ‌ تا پیروزی. باید انتقام بگیریم. ک‌چی‌ ادمای بی گناه دیگه بمیرن

بله درسته ما یزدیم ....فوق العاده صدا وحشتناک بود دیشب 😭😭😭طفل بیچاره شهید شد

😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭

ای وای من
خدا به من چقدر رحم کرده 😭😭

وای خدا چقد بد اخه این طفل معصومت چه گناهی دارن

طفلک چند سالش بوده ؟.
دیگه الان جنگه بهتره بچه ها رو آماده کنیم . من بچه هام اصلا نمیترسیدن از وقتی اومدم خونه مامانم از بس هی گفتن وای صدای چی بود هی دویدن سمت پنجره . دوتاشون یکم توجهشون جلب شده و منم هی میگم هواپیما بود .

اخ خدا😭😭😭

الهی من بمیرم برات عزیزدلم

😭😭😭

😭😭😭😭😭😭

اووووف اعصابم خورد شد

چقد دیشب ناراحت شدم خدایا مادرش خانوادش

ازاین فرشته های اسمونی متاسفانه پنج شش نفری ازدست دادیم توشهرهامختلف

سوال های مرتبط