طبق سونو ان تی زایمان کردی عزیزم یا پریودیت
اسفند فراوان دود کن فوری دهانه رحمت باز میشه
وای منم ۵ فروردین بودم الان هیچ علائمی ندارم یعنی بازم صبر کنم فکر میکنم حرکاتش یکمی کم شده
هم هفته ایم ولی یه روز جلومی قراره یکشنبه برم واس معاینه
خوشبحالت دعا کنید ماهم درد نگیرم تا زیر ۳۸...سرکلاژیم و طول ۲۲
منم پنج روز وقت دارم🥺خدایی سختمه سر دخترمم با زور مپول فشار زایمان کردم پدرم دراومد
خوشبحالت که آخرشی
منم هم هفته شما ٣٩هفته و٥روز ولي بهم گفتن تا ٤٠هفته و٦روز وقت داري
منم امروز ۴۰ هفتم تموم شد منتظرم دردم بیاد ازدیروز پیاده روی اسکات حموم نزدیکی امتحان کردم تاثیرنداشته
پله نوردی و رابطه و مانور ریبوز ۲۰ دقیقه تو خموم انجام بدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.