۴ پاسخ

عریزم نوزاد شیر خوار اگ ب خودش نپیچه و دل درد نشه اگر تا ده روزم پی پی نکن مشکلی نیست مخصوصا اگ شیر خودتو میخوره دختر من شیر خودمو میخورد ۴ الی ۵ روز یبار پی پی میکرد

اگه شیر خودتو میدی
ترنجبین دم کن بخور
بعد شیرش بده شکمش کار میکنه

خوب سیر میشه؟

نصف شیاف گلیسیرین بزار

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز🤍 مامان نی نی ناز🤍 ۱۱ ماهگی