همه اونقد تحت فشارن چه خوب که حداقل یکیتون چند ساعت خوش بودین، بهش زهر نکن حال خوب اون به تو هم منتقل میشه
تو یه فرصت مناسب تو هم جوجرو بسپر بهش بر با دوستات یا فامیلات خوش بگدرون
دعوا نکن بعدا میشه یه خاطره بد. اون فکو فامیلام متوجه میشن . خوشی میکنن ک شماها دعوا کردین
ول کن خودتو هم ناراحت نکن بذار دو روز عید خوش باشین
چرا باید دعوا کنی!؟
ن عزيزم دعوا راه ننداز قشنگ سرسنگين با شوهرت برخورد كن بگو من بخاطر بچه امون اومدم خونه مامانت و تا صبح ترسيدم چشم رو هم نزاشتم اين بچه دوتامونع نميشه يكي ب خوشي باشه تا صبح يكي ام كنار بچه تا صبح نگران
نه دعوا نکن فقط بگو کارش اشتبا بوده تنهات گذاشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.