۲۱ پاسخ

میمونه واسه مامانش☺️🤣

من فقط براش طلا میگیرم البته خودمم میزارم روش

تولد میگیرم براش🙂 البته اگه زنده بمونیم 😅

میزارم توحسابش

هیچ پولی نشده ک فعلا چون خانواده خودم اسباب بازی اینا خریدن خانواده شوهرمم چیزی ندادن بقیه هم چس چسی😂
هرچی بشه یکم خودم میزارم روش میرم برا خودم میدم یه تیکه طلای ریز

دوچرخه

هرچی پول داره رو براش طلا میگیرم یه طلافروشی هست قلک طلا داره همه رو براش طلا میذاره کنار

والا ما هرجای جدید رفتیم ی کیلو شیرینی هم گرفتیم که با عیدیش برابر میشد😅
فعلا تا ج ن گ تموم بشه نقد رو نگه میداریم

من به شوهرم میگم بیا با پولش یه گوسفند بخریم براش عقیقه کنیم البته خودمونم باید پول بزاریم روش

سکه پارسیان

من میخام براش النگو بخرم .اخه دوتا النگو داره بهش بزرگه میخام یه دونه کوچیکتر بگیرم .البته الان عیدی نگرفته هنوز جایی نرفتیم ولی میدونم زیاد گیرش میاد .فقط پدرشوهرم و برادر شوهرم بهش عیدی دادن

🤣🤣🤣همونارو یکم میزاریم روش پس میدیم به خودشون فک نکنم چیزی بمونه

ما فعلا جایی نرفتیم فق خونه پدرومادرمون رفتیم دخترم فعلا ۱۹ تومن جمع شده اصلا فک نکردم چیکارش کنم احتمالا میزارم تو حسابش

بنام خدا پوشک

نمیدونم والا عیدی دختر من حدود ۳ بیشتر نشد حالا دیگه برا خودش خرج میشه چ لباس چ چیز دیگه

انداختم تو قلک براش سه ماهه دیگه تولدشه با کادوهای تولدش جم میکنم پلاک اسمشو میگیرم براش

معمولا براش لباس ميخرم و أسباب بازي

سکه پارسیان
چون نهایتا ۵ تومن بشه عیدیش

سکه برمیدارم تاالان دو تومن جمع شده

براشون دستبد میگیرم

دوباره میان خونمون میدیم به خودش ی چیزیم میزاریم روش

سوال های مرتبط