۷ پاسخ

منم ویواکیدزمیدم عالیه
دکترگفت بدم هنوز البته یک روز مولتی یک روز آد

منم همینو میدم

اد آدوکید
آهن سیدرال

تا پایان 6 ماهگی

من الان بجای مولتی هم اد میدم
تا دوسالگی باید بخورن حالا یا اد یا مولتی

من پسرم مشکوک ب باقله ای هست نمیتونم مولتی ویتامین بدم بخاطر این اد میدم و آهن
و گرنه مولتی اد هم داره

تا پایان ۲سالگی هم این هم اهن

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامانی🍯🐣 مامان جوجو مامانی🍯🐣 ۱۳ ماهگی