عین دوماهگیش بود
پسرمن2ماهگی راحت بود4ماهگی سخت
واس پسر منم ۴ماهگی سخت بود
بهداشت به من گفت یکی از این واکسنا خیلی سخت میشه برات
من خوشحال بودم دو ماهگی اسون گذشته
چهار ماهگی پدرم در اومد🦦
اگه دو ماهگیش سخت بوده واست ایشالله چار ماهگی سبکه
پسرمن خداروشكر اصلا تب نكرد ولي يكي دوساعت بعد واكسن خيلي شديد گريه كرد اينقد گريه كرد بيحيال شد رنگش پريده بود خوابيد همه كارهم واسش كرديم ولي خب پاش خيلي دردميكرد🥲🥲
خیلی راحت تراز ۲ ماهگی بود برای پسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.