۵ پاسخ

والا تو خیابونم خیلی وقته گل کلم ندیدم ماشالا همه به خودشون میرسن و زیبا شدن

بنظر من هیچ کس زشت کامل نیست هرکسی زیبایی خاص خودشو داره
یکی چشماش یکی لباش یکی ابروهاش و ….

الان دخترا دیگه ترگل ورگل شدن،،،،😊

اره همشونم بچه سال

😂😂😂گل کلم خو خوشگل و خوشمزه هست

سوال های مرتبط

مامان ارسلان 💚🦭 مامان ارسلان 💚🦭 ۳ سالگی
مامان رسا مامان رسا ۳ سالگی
مامان رسا مامان رسا ۳ سالگی
مامان زهرا و فندق مامان زهرا و فندق ۳ سالگی