والا تو خیابونم خیلی وقته گل کلم ندیدم ماشالا همه به خودشون میرسن و زیبا شدن
بنظر من هیچ کس زشت کامل نیست هرکسی زیبایی خاص خودشو داره
یکی چشماش یکی لباش یکی ابروهاش و ….
الان دخترا دیگه ترگل ورگل شدن،،،،😊
اره همشونم بچه سال
😂😂😂گل کلم خو خوشگل و خوشمزه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.