۴ پاسخ

اره منم پای چپمه
هروقت زیاد بشینم یا وایسم درد میگیره استراحت میکنم بهتر میشه
یکم هم قسمت باسن جایی که درد میکنه رو ماساژ میدم

استراحت ماساژ

با حوله داغ آروم ماساژ بدن برات

استراحت و ماساژ

سوال های مرتبط