بیاید از حس درونیتون نسبت ب جنسیت بگید و آیا حستون درست بود

۱۴ پاسخ

نه😅🤪

من انقدر پسر دوس داشتم بعد جالب بود چند روز قبل بارداريم يكي از دوستام زنگ زد گفت خواب ديدم پسردار شدي شبيه خودته خودمم از روز اول تو دلم بود بچم پسره
حالا هم دلم دختر ميخواد ان شاءالله خدا نصيبم كنه به زودي

آره روپسرم دلم می گفت پسره بود رو دخترم هم همین طور اما 18هفته سقط شد

نه
من حس میکردم هر دو پسرن ولی هر دو دختر بودن

اولی اره گفتم آقا ایلیا
و پسر بود
دومی حسی ندارم اصلا تا برم انومالی

بهترین حس دنیا رو داشتم با امدنش زیبا ترین مقدس ترین اسم دنیا رو بهم هدیه داد امیدوارم مامان خوبی باشم برا دخترم 🎀💕

من فک میکردم دختره حتی اسمم براش انتخاب کرده بودیم ولی پسر شد قربونش برم

من حس میکردم پسره ولی ان تی گفت دختره البته دقیق نیست ۱۸ هفته مشخص میشه دقیق

من چون حال روحیم و تموم ویار هام با بارداری اولم متفاوت بود حس میکردم جنسیت فرق داشته باشه ، ولی نبود

چرا من هیچ حسی نسبت به جنسیت بچم ندارم

اره من حسم میگفت پسر پسرم شد

اره از ۶ هفتگی به همه اعلام کردم دختره به اسمشم صداش میکردم بقیه ام برام خواب دیدن که دختره

ب نظرم اره من قبلی میگفتم دختر دختر شذ. بنظرم مادر هر چی حس کنه همونم میشه خیلیا هم تو فامیل دیذم حسشون دزست بوذه

اره من از لحظه ای که بی بی مثبت شد گفتم دختره و دختز بود

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان امیرمحمد 🩵 مامان امیرمحمد 🩵 ۲ ماهگی