خانوما دیگ نمیشه از ۳۳ ب بعد پشت خوابید؟

۱۱ پاسخ

😐من از وقتی فهمیدم باردارم همش پهلو بودم

منم چون مشکل خونرسانی داشتم از همون اول به پهلو چپ بودم🤦‍♀️

از ۱۷ هفته میگن به پشت نخوابید

من چون کمرم و دنبالبچم خیلی درد داره اندازه تایم سونو یا ضربان قلب میگیرن ب پشت میخوابم وقتی نمیتونم تحمل کنم .
دکترم گفت اشکالی نداره درحدچند دقیقه

😐😂 و منی ک از اول بارداری به پشت نخوابیدم

من از زیر ۲۰ هفته دیگه به پشت نخوابیدم ☹️ تا الان می‌خوابیدی مگه؟

کلا نباید به پشت بخوابی هفته های بالا که فشار رحم خیلی بیشتره به جنین

من که از هفته ی ۸ بالشت بارداری خریدم و به پشت نخوابیدم

مگه قبلا ب پشت میخابیدی؟

قبل اونم نباید میخابیدی

من از ۲۰ به بعد دیگه به پشت نخوابیدم خیلی خوب پیش‌روی کردی😂

سوال های مرتبط