😐من از وقتی فهمیدم باردارم همش پهلو بودم
منم چون مشکل خونرسانی داشتم از همون اول به پهلو چپ بودم🤦♀️
از ۱۷ هفته میگن به پشت نخوابید
من چون کمرم و دنبالبچم خیلی درد داره اندازه تایم سونو یا ضربان قلب میگیرن ب پشت میخوابم وقتی نمیتونم تحمل کنم .
دکترم گفت اشکالی نداره درحدچند دقیقه
😐😂 و منی ک از اول بارداری به پشت نخوابیدم
من از زیر ۲۰ هفته دیگه به پشت نخوابیدم ☹️ تا الان میخوابیدی مگه؟
کلا نباید به پشت بخوابی هفته های بالا که فشار رحم خیلی بیشتره به جنین
من که از هفته ی ۸ بالشت بارداری خریدم و به پشت نخوابیدم
مگه قبلا ب پشت میخابیدی؟
قبل اونم نباید میخابیدی
من از ۲۰ به بعد دیگه به پشت نخوابیدم خیلی خوب پیشروی کردی😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.