سلاام
خانوما وزنش خوبه؟
بعد هفته اصلی کدومه ؟ ۳۳ یا ۳۳ و ۵ روز؟

تصویر
۲ پاسخ

هفتت بر اساس ان تی هس

وزنش که خوبه ولی الان شما ۳۲ هفته ای
بعضی گزینه هات زده ۳۳ هفته و ۵ روز که یعنی رشد جنین بالاتر سن حاملگیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓♥️ مامان توت فرنگی🍓♥️ ۱۲ ماهگی
مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان والا✨️ مامان والا✨️ ۲ ماهگی
مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد