خانوما جنین ۳۳ هفته و ۵ روز وزنش ۲۵۵۰ توپول محسوب میشه؟🤔

۱۳ پاسخ

دل نبند به من گفتن ۳۵,هفته۲۸۰۰گرمه
۳۷هفته زایمان کردم۲۵۰۰گرم بود

عزیزم زیاد نمیشه مطمئن بود
برا منو ۳۸ هفته و ۲ روز تو سونوگرافی زده بود ۳/۴۰۰ اما ۳۸ هفته و ۵ روز ۲/۹۵۰ بدنیا اومد

اررررره قشنگ بدنیا بیاد ۳ و نیم

اره ماشالله عزیزم
دیابت نداری؟
من طبق انتی ۳۲ هفته ۱۸۳۰ بود
طبق پری ۳۱هفته و ۳ روز انقد بود

من ۳۶ هفتمه۲۸۳۸ گرمه

اره خوبه ماشاالله 🩷

بله عزیزم هزار ماشاالله رژیم بده بهش😍😍😍😍😍😍😘😘😘😂😂

خیلی خوبه ماشاالله،منم ۳۴هفته تمام رفتم ۲۷۰۰بود

آره ماشاالله منم فردا میشم 33 هفته و2 روز می‌خوام برم سونو

آره عزیزم ماشالله خداحفظش کنه

اره ماشاالله

اره ماشالله چیا بیشتر میخوردی بگو ماهم بخوریم😮‍💨🤗

بله ماشااالله خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓♥️ مامان توت فرنگی🍓♥️ ۱۲ ماهگی
مامان والا✨️ مامان والا✨️ ۲ ماهگی