۷ پاسخ

من شنیدم بعد از ثبت شناسنامه توی ثبت احوال کارای کارت امید پیگیری میشه
ثبت احوال هیچی نگف؟؟

تو کدوم شماره کارت میریزن ؟؟

سرماه میدن
درجا خو نمیدن

حتمن باید بعد از عید باشه میگم؟

بیمارستان نمیده خودش شارژ میشه

نه به تو دادن؟

سوال منم هست ؟؟؟

سوال های مرتبط