میخوام تدریجی بگیرم میگن با این روش ها بچه آسیب میبینه
۲۱ ماه میگیرم ان شاءالله
اول کردمش روزی دوبار
بعد دیگ کلا قطعش کردم
الان شبی یه لیوان شیر پاستوریزه بهش میدم
الان زوده که من شیرشوکم کردم سرشو خیلی وقتا گرم میکنم
تلاش کردم از شیر شب بگیرم اول فعلا موفق نشدم😅
من یهویی گرفتم صبر زرد زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.