۴ پاسخ

میخوام تدریجی بگیرم میگن با این روش ها بچه آسیب میبینه
۲۱ ماه میگیرم ان شاءالله

اول کردمش روزی دوبار
بعد دیگ کلا قطعش کردم
الان شبی یه لیوان شیر پاستوریزه بهش میدم

الان زوده که من شیرشوکم کردم سرشو خیلی وقتا گرم میکنم
تلاش کردم از شیر شب بگیرم اول فعلا موفق نشدم😅

‌من یهویی گرفتم صبر زرد زدم

سوال های مرتبط