کیا میوه ابپز میخورن. خوبه؟ نفخ نداره دیگه؟

۴ پاسخ

میوه چرا نفخ داره؟
من هیچوقت از میوه نفخ نمی‌گیرم

من برای معده‌ام سیب آبپز میخوردم اوکی بود
نفخ نداشتم هیچ

من اوایل سیب و گلابی رو اینجوری میخوردم

همه میوه ها نفخ دارن؟

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی