۸ پاسخ

من بر اساس ان تی 10خرداد زایمانمه ولی من بر اساس پریودی میرم جلو که چهار روز جلوتره زایمانم 14خرداد

مال من زده ۱۶ خرداد،با دکترم صحبت کردم ،که اردیبهشت زایمان کنم ،امپول ریه زدم

بله ممکنه
من سر پسرم ۱۴روز زودتر زایمان کردم

اره ممکنه زودتر دردواینات بگیره
یا مثلا سز باشی
من زده ۸خرداد

برای منکه ان تی زده 13 خرداد
دکتر گفت سزارین بخوای اردیبهشتی میشه

اگ سزارین باشی عاره امکانش هست

آره اگه زود زایمان کنی

بله ممکنه

سوال های مرتبط