۱۰ پاسخ

سلام عزیزان سونو رشد قیمتش چنده با نسخه پزشک و بدون نسخه؟

3 کیلو میشه شایدم بیشتر
از کجا بدونیم سونو دقیق زده

من ۳۸هفته زایمان کردم پسرم۲۷۰۰
ریزه میزس ولی ان شاالله تپلی میشه نگرانی نداره

سونو رشد اول هم رقته بودی عزیزم چند بود؟؟

من ۳۷هفته و ۳روز سز شدم
۲۸۲۰بود دخترم
الان ۴۷۰۰هست

زودی رشد میکنه وقتی دنیا بیاد نگران نباش

بچه من 2و600 به دنيا اومد حالا شما تا زايمان كني به 3كيلو ميرسه

این چند روز چیزایی که وزن میده به بچه بخور حلیم بدون شکر، اب قلم، تخم مرغ، مغزیجات ، دلستر اگه قند نداری

سه کیلو میشه نگران نباش عزیزم به دنیا میاد انقد زود تپلی میشه😍

انشالله ۳ کیلو میشه خوبه دیگ نگران نباش

اگه بخواد برسی شاید صد یا دویست اضافه کنه

سوال های مرتبط