۳ پاسخ

منم دادم بچه هام اسهال استفراغ شدن

یکدفعه نده مثلا اگ چهار قاشق میریزی دوستاش یک بریز دوتاش دو و کم کم یک رو قطع کن یکدفعه نکن

نه عزیزم یک ندی،یه برند دیگه رو امتحان کن،از داروخونه بپرس،یا به دکتر بگو

سوال های مرتبط

مامان زیباروی من مامان زیباروی من ۱ سالگی