شیر زیاد دادی هضم نکرده . حتما اروغشو بگیر . شیر هم کم کم بده
طبیعی هس نوازد اضافه شیرشو ؛بالا میارا
رفلاکسه شیر یه دفعه و زیاد نده بهش .تدریجی و کم کم بده
پسر منم همینه نترس رفلاکسه دیگ باید تحمل کنیم
رفلاکس داره عزیزم چیزی نیست ببرش دکتر بهت شربت میده من دادم به دخترم بهتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.