بچم اندازه یه لیوان بالا اورد انقد ترسیدم😭😭😭😭

۵ پاسخ

شیر زیاد دادی هضم نکرده . حتما اروغشو بگیر . شیر هم کم کم بده

طبیعی هس نوازد اضافه شیرشو ؛بالا میارا

رفلاکسه شیر یه دفعه و زیاد نده بهش .تدریجی و کم کم بده

پسر منم همینه نترس رفلاکسه دیگ باید تحمل کنیم

رفلاکس داره عزیزم چیزی نیست ببرش دکتر بهت شربت میده من دادم به دخترم بهتر شده

سوال های مرتبط