۳ پاسخ

من دخترم امروز کلا خواب بود🤕🤕

😫😫😫پسرمنم از هشت خابیده، هرررررکاری کردم نخابه، انقققد جیغو داد کرد ک بخابونمش، دربرابرش کم اوردم خابوندمش😑🤦🏻‍♀️وااااقعا از کی میشه خابشونو تنظیم کرد؟ همش بد موقع خابش میاد

افرین دقیقا 🤣🤣🤣

سوال های مرتبط