۴ پاسخ

بابا من تابستون هر روز کارگر دان کوسفند میبرن من مامانم سیرابی رو حسابی تمیز میکنیم با جوش شیرین اول یه دو بار خوب بزار بجوشه ابشو تخلیه کن ک بوش نیاد حتما سیر پیاز ۴ قسمت تقسیم کن بنداز نمک هم اضافه کن بزار خوب بپزه اونقد عالیه من بارداری زخم میده بود مامانم یه ماه سیرابی داد فقط بهم

من تا حالا نخوردم

چند سال پیش یادمه با مادرم رفتیم پرسیدیم طباخی گفت هیچی نمی‌زنیم نه نمک فلفل زرد چوبه نه پیاز هیچی بعد اولش تا به ساعت به یه ساعت آبشو عوض میکنیم کفاشو میگیریم. از شب تا خود صبح میزاریم میپزه بعد هر کسی دوست داشت نمک فلفل اینا خودش اضافه میکنه از اون ساله مادرم. اینمدلی درست می‌کنه منم درست میکنم خوشمزه عالی میشه اصلا. بو هم نمی‌ده

اصلا نخوردم بیرون رو
اما من خودم تو زود پز یا قابلمه میریزم و ادویه زیاد،زردچوبه،نمک و ادویه کاری
و پیاز زیاد ،دو تا بزرگ انداختم
دیگه میزارم بپزه و نمی‌زارم خشک بشه،یکم آب دار اما آبش غلیظ باشه
خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان آژوان مامان آژوان ۴ سالگی