بارداری #شب هم حالت تهوع دارید
پروری #

۴ پاسخ

اره من ازهمون اول شب حالت تهوع داشتم

من شبا بدتر میشم اسید معدمم بالا میزنه اصن حال مزخرف

اره هر لحظه
خستمممممممم😭

مصیبته فقط حالت تهوع
اونقد دیگع برا حالت تهوع دوغ خوردم از دوغ هم بدم میاد

سوال های مرتبط

مامان تیام🐣🩵 مامان تیام🐣🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 😍❤️ مامان 😍❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی