فرزند
شربت
کتاب
تهران امنه ؟

۵ پاسخ

والا ما ک سمت شرق هسیم ازاول ج ن گ بودیم دیگ

نه امروز نزدیک خونه ما رو خیلی شدید زدن ۴ .۵ بار زدن 😔😔😔دیگه نمیتونم برم خونم بچهام وحشت دارن

سمت عرب فعلا خبری نیست کدوم محله هستی

میزنه هر روز

فعلا آره

سوال های مرتبط

مامان نرگس 🍑 مامان نرگس 🍑 ۴ سالگی
مامان نرگس 🍑 مامان نرگس 🍑 ۴ سالگی
مامان نرگس 🍑 مامان نرگس 🍑 ۴ سالگی
مامان نرگس 🍑 مامان نرگس 🍑 ۴ سالگی