۲ پاسخ

من میدم خوبه بد نیست راضی ام
قبلش ببلاک کامفورت میدادم فکر میکنم اون بهتر بود ولی تلخه بدخوری میکرد
قبل‌تر از اون هم سیمیلاک توتال کامفورت میدادم حیف که بهش نیوفتاد با اون آروم آروم بود

کولیک

سوال های مرتبط