خانماى هم هفته من شما رابطه داريد يا ن ؟

۱۶ پاسخ

نه همسرم میترسه بچه چیزیش شه 🤦🏻‍♀️

من دکترم چیزی از رابطه نگفت
هفته‌ی ۲ بار زیاده ؟
۹ هفتمه

آره من دارم😶

نه کلا نداشتیم

نه منع رابطه هستم.

من ممنوعیت نداشتم و از همون اول رابطه داشتم ولب کوتاه و خیلی ملایم

من فقط سه ماه اول نداشتم
اما بعدش اره و سعی میکنیم اروم تر باشه

نه چون حس ندارم اصلا همش هم درگیر عفونتم چون سرویکسم انتی پایین بود نداشتیم دیگه انومالی اومد بالاتر عدد الانم خیلی کم اونم چون همسر نیاز داره 🤣

اگه دکتر منع نکرده لکه بینی یا خونریزی ندارید یا جفت پایین نیست یا عفونت نداشته باشید خیلی عمیق نباشه و‌پوزیشنی که فشار رو خانم نباشه مشکلی نی

حتی رو تخت کنار من نمی‌خوابه میگه اگه به شکمت ضربه بزنم چی، کل شب هم بالا سر من بیداره 🤣🤣

اره.

اره👀😬

از اول داشتم

من دارم ولی سطحی و با احتیاط

نه چون بهم گفت جفتم پایینه

تا به الان نداشتم😬

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان محمد حامد💙🩵💙 مامان محمد حامد💙🩵💙 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری