نه همسرم میترسه بچه چیزیش شه 🤦🏻♀️
من دکترم چیزی از رابطه نگفت
هفتهی ۲ بار زیاده ؟
۹ هفتمه
آره من دارم😶
نه کلا نداشتیم
نه منع رابطه هستم.
من ممنوعیت نداشتم و از همون اول رابطه داشتم ولب کوتاه و خیلی ملایم
من فقط سه ماه اول نداشتم
اما بعدش اره و سعی میکنیم اروم تر باشه
نه چون حس ندارم اصلا همش هم درگیر عفونتم چون سرویکسم انتی پایین بود نداشتیم دیگه انومالی اومد بالاتر عدد الانم خیلی کم اونم چون همسر نیاز داره 🤣
اگه دکتر منع نکرده لکه بینی یا خونریزی ندارید یا جفت پایین نیست یا عفونت نداشته باشید خیلی عمیق نباشه وپوزیشنی که فشار رو خانم نباشه مشکلی نی
حتی رو تخت کنار من نمیخوابه میگه اگه به شکمت ضربه بزنم چی، کل شب هم بالا سر من بیداره 🤣🤣
اره.
اره👀😬
از اول داشتم
من دارم ولی سطحی و با احتیاط
نه چون بهم گفت جفتم پایینه
تا به الان نداشتم😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.