۸ پاسخ

مثلا چقدر نیرو میخواد. بفرسته ایران کلی نیروی زمینی داره و قدرتش تو. زمینی زیاده

خدا بخیر کنه🥺🥴🤕🤕🤕

بی‌ چاره اونا ک‌ جنوب زندگی‌میکننن. کم کشیدن تو ۸سال اینم باز.

والا اینجوری که من دیدم هنوز موافقت نکردن ک

نیروها رسیدن دیگه

آنروز من باور کردم که تموم میشه با حرف تحلیل گر که گفتی ولی مثل اینکه هنوز تموم نمیشه

آخرش میخواد چی بشه
چرا تموم نمیشه
خسته شدیم

تازه متوجه شدین😁از اول جنگ میدونستیم زمینی میان دیگه

سوال های مرتبط

مامان 🩵شاهان&آیهان🩵 مامان 🩵شاهان&آیهان🩵 ۵ ماهگی
مامان پارسا و مهدیار مامان پارسا و مهدیار ۲ سالگی
مامان 🩷بچه هام🩵 مامان 🩷بچه هام🩵 ۳ سالگی